الموضوع: حقيقة الميجان
قديم 10-02-2009, 01:22 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة الميجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

يا باشا عبده سيد اهو كله زي بعضه :D:D:D:D كلهم ميكانيكيه:D:D:D

انا شخصيا مليش في البي ام انا فولكس و سيات و عموما زمان حتي مركبناش بي ام كنا مقضيينها فولفو و بويك:D:D و مرة كده لو بتروح المنيب اسأل علي احمد عبيد و شوف ميدان المرسيدس اللي هو عامله و في حوالي 3 4 محلاث قطع غيار و اكسسوار مرسيدس فاتحين و شغالين علي عربيات احمد عبيد بس و مش عايز اقولك شهرته عجيبة شوفت هناك كذا مرة عربيات جمرك رايحاله برضه

و التكنولوجيا مش عايزه احهزة و بس في نظري انما عايزه واحد بيفهم مخه نضيف مش زي اغلب الصنايعيه مثلا العربية مبرجله ولا بتقطع اه يا باشا اكيد بوجيهات و اي كلام كده لا العربيات الحديثة عايزه اجهزة+بينأدم بيفهم و للاسف دول قليلينptmnlo123per1106

و انا هسأل علي الراجل عبده رينو و اجيبلكوا قراره عشان الناس هنا تترحم من التوكيل و فلوسه شوية لو الراجل ده فعلا كويس
عموماً يا محمد أنا مش عاوز نطلع من الموضوع الأصلى.....خلينا فى موضوعنا

و ما زال العرض مستمراً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

عموماً أنا بعرض على هانى و خالد تانى أهو
أنا على أستعداد أنى أشوف معاكم حل للمشاكل دى فى التوكيل.......بس أنتو مبدائياً ابعتولى أرقام عربياتكم على الخاص...............حتى لو مش عاوزنى أساعدكم.......يا ريت تبعتولى الأرقام برضه عشان أنا هكلم التوكيل ( حد معرفة ) و أعرف منه أيه المشاكل اللى فى عربياتكم اللى كل شوية ترجع و أيه الحلول المتاحة عشان نفيد باقى الأعضاء اللى فى المنتدى عشان محدش منهم يقع فى المحظور.
أو الحل التانى لو حد حاسس أنها عربية كثيرة الأعطال و أنه أتدبس فيها أنه يعمل شكوى فى جهاز حماية المستهلك.............و أهو PAYOO راجل خبرة فى الموضوع و جربه قبل كده و جابوله حقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

والله أنت أبن حلال مصفى.......زأنا كنت بقالى فترة بسمع عن ناس بيجيبوا حقوقهم عن طريق جهاز حماية المستهلك........بس والله العظيم بالصدفة البحتة لسه شايف توبيك كان PAYOO هو اللى عاملها قبل كده فى منتدى تانى بيحكى فيها تجربته الناجحة مع الجهاز بعد شراء سيارة صينى....... و أزاى أن الجهاز فى خلال شهر عرفو يرجعوله حقه.