قديم 05-10-2020, 09:57 PM
الصورة الرمزية kj1
kj1 kj1 غير متواجد حالياً

kj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخطط تصفيه الثوره ,,

وكان فيه موظفة قطرية قالتلى اصورك وبعد ما صورتنى ادها اسنابه خاص.. وبعتالى مسج تعال افطر معايا.. واللى فاهم الرجول في بالعوة المحششين والحارة اللى جى منها وما كان يقول لا على القطريات..قالى روحتلها يدها ساعة رولكس ومكنش عاوز ساعة كان عاوزها.. ويروح لواحد قطرية والمصرية يخاف منها.. والموظفين ف السفارة المصرية أستاذ عبد الله ويحرمونى وميدونيش ورق وكان أوهمنى.. وكان عنده جواز تانى الخسيس الندل وأوهمنى انه ميقدرش يسافر وكان متفق على لندنا وخاف يورح.. ويقولى تعالى لندن وخاف.. ويقولى أنا فرحت برجوعك زى الأطفال وأم عاتبته على أى كلمة وكنت ستر وغطاة عليه.. وفي أول ليلة شوفته فيها أخد ليلة وهو طالعلى".
وتابعت: "3 أيام قعدتها في قطر ومخدشى الحرام منى وبعد ما سافرت يقولى الجنس سهل في قطر ويقولى روحت السفارة المصرية أستاذ عبلدالله أنا هربت منها.. ووركبت السيارة ومشيت ويخاف من المصرية وما يقدر عليها لانها تفضحة ابن الحرام الفاجر يورينى رسايل البنات.. وأنا مصنفهم 2 واحد عاوزة تنام مع واد مشهور والتانى مزقوقين عليا.. واللى كان مطمن وكان ينام ويشخر وعارف ان انا مقدرش اعمل حاجة تانى يوم صورت معاة وكان في غرفة فى الاوتيل.. وحاجات كتيرة ومش فاكرة دلوقتى.. واستقوى عليا بضعفى وياخد فيا بخوان وغير مقدمات وغدر بين ويفترى عليا ويظلمنى وبعد ما لعب عليا شهور والله يعلم كل كلمة قولتها صادقة فيها.. وما أقدر أطلع في الميديا، والله يفضحة الوجه القبيح.. وخوفا على اسمى مليش علاقة وأنا بنت ناس قوى وبتعاطف مع قضايا الحق..وقضايا ومش اى بنت تهتم فيها..اى احد يعرفة سواء في الجزيرة ويعرفة ده صوته واسلوبة والله المستعان يرددها زيف.. ولعب عليا والله المنتقم واحد مريض.. والشهرة عملته مرض في دماغه.. ولكن هو ولا كلب اخوان ولا قطر ولا تركيا وهو كلب مصلحته.. وأول ليلة ليا في قطر أطمنى ياريم".
ورد عليها عبد الله الشريف: "صباح الفل ومساء الخير صباحوا مسا على الناس الكويسة بصى ياستى من ضمن احاجات.. ان انتى تتعرفى على يومى.. انا لازم افتح واديكى وقت كامل لاسمع كلامك وتفاصيله عشان ارد عليكى ياريم.. والمشكلة عندى ان انا عندى زوجتى عندها مشاكل صحية كبيرة وحاليا بالمستشفى وبكلمك وانا داخل الباركنج.. وعندى بنتين وولد والثالث في الحضانة ولد بعد 6 شهور ومش عارفين انه هيكمل ويكتبله حياته على حسبة الشغل بشتغل وبنتج برامج طبية وملزم وترتيب أطباء.. ومنتج برامج بكل شيئ وبعيد عن الفيديوهات اللى بقدمها.. ووبعد التصوير فيه مونتاج وفوتوشوب هبقى اعرفك عليها في وقتها واليوم نفسة 24 ساعة مش كفاية.. وومش بقول كده عشان انا مهم ولا مشهور.. لا خالص ولا عندى غرور.. والقصة كلها تكمن في كل التفاصيل مجتمع انا شيفها وانا محطوط غصبن عنى وعشان كده كل الضغوط دى بوسعها وادور عليكى واشوف المكان وقعد أتكلم معاكى وبقعد اسمع الفيوسات عاوز امد ايدى جوا الفيديو واطلعك بره اه والله.. وانا مقدر انتى منتظرة قليل من الالفة تحصل عشان خاطر يبقى عندك دافع ركوب الطيارة تقابلى شخص ما ومع انى متعجل جدا اضن فويسى يكون شرج حاجات كتير ومش عاوزك تشفينى على حالى ولكن احب اوضحلك الصورة وانتى تقدرى اخلى الفويس وارد عليه بشكل لائق بدل ما اكتب كلمتين وخلاص من غير ما أقرا ولا اسمع.. وامبارح نمت 12 ساعة نوم وكنت من أيام منمتش ألتمسى العذر صباحك سكر.. والكلام مش عن سرعة وبفضل وارتياح حد بيرمى نفسه عندك وعاوز اعرف واقعد أتكلم معاك واشوفك عيان بيانا واشوفك كتير وكنت حابب جدا انها تكون لندنا وشهر كتير لأن أنا دماغى مشغولة".
وتابع عبد الله: "أنا عاوز أعمل علاقة عشان بحبك وعاوز اعملها مرتحلك جدا ومرتاحين لبعض وطبيعى جدا انا مقبل على الامر بس ياستى صح كدة ولا انا غلطان.. صباحك سكر وربنا يسعد أيامك.. ياسلام على نبرة الخطل حبيب ريم مرة واحدة كده انا عارف ان فيه مشاعر وفجئتينى بالتصريح ماتمنحينى ياريم يوم واحد وارجعلى تانى الى نيويورك.. انا عاوز شوية مشاعر امنحينى رؤيتك خلينى اشوفك وعندى اشتياق شديد جدا.. يلا بينا.. احنا جنبك اهو بينا وبينك ساعة بدل ما تضربى 3 ساعات.. انا هنا اهو اسهل بكتير من بريطانيا.. وجودى سبب ان انا عاوز اشوفك انا جوايا علامات استفهام كتير وانتى مين وشخصيتك والفيديو ده مريح جدا نفسيا.. وعلى فكرة عجبنى قوى لو الأظافر وشيك والست اللى بتختار العناية بالأظافر عندها شيئ من الرقى بعيدا عن الموضة.. وبالنسبة بقى فيه خصوصية ولكنها ينقصها الاحتكاك واللقاء والكلام.. وهو كان سبب عاوز انتقل.. لما يجى حد يقابلنى من الدول الخارجية بحجز في فندق بكافية بيقى فيه العدد محدود.. واحنا بنختار فندق معين الكافية فيه عدد محدود لو جيتى قطر هحجزلك في مكان وفيه كافية وهو اللى احنا هنقعد فيه وغالبا زوارة أجانب وحتى لول عرب محدش هيسألنى اتفق معاكى في الحاجات اللى بتيجى بسرعة.. اظن ان انا مرتحلك ومرتاحة معايا اعلمى ان لكى خصوصية من البداية ولكن كونها جات بسرعة وحاجة حلوة جات بسرعة وانا شخصية مغامرة والفضول اللى جوايا عاوز اعرفك بكرة بعدة.. واكيد عندك التزمات وارتبطات ومن ناحية الترتيب هنا امان جدا وهظبط يوم 3 والحلقة يوم الأربع بصور البرنامج.. وهضبط الدنيا ويوم 3 هيكون الجمعة وهحجز يوتيوب أصور حاجة هناك يبقى بالمرة وضبظى على أول يناير".[/COLOR][/FONT][/SIZE]

من مواضيع kj1
التاريخ الأسود لجماعة الأرهاب الأسود
ليه لا وليس نعم
مصر الجميلة الغائبة الأن