قديم 15-11-2011, 03:57 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هااااااااااام جدا وضرورى بيكانتو 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abeer22 مشاهدة المشاركة

هو بس فى حاجه محدش واخد باله منها العربيه دى الاوتوماتك منها اللى بسعر83000 فاضيه خالص حتى مش هاف اوبشن انا مكنتش عارفه كده ولما عرفت زعلت جدا لان انا كنت ناويه اجيبها خلاص ده انا كنت ابتديت فى الاجراءات كمان بس رجعت قلت ادفع الرقم ده وفى الاخر حتى مفهاش تكييف حررررررررررررررررام:cry2W 9:
الاخت الفاضله / abeer22
بعد التحيه....
اذا كما اوضحنا سابقا لحضرتك ان السعر مبالغ فيه جدا على امكانيات السيارة من حيث الحجم والموتور والكماليات . واكرر على حضرتك ان مبلغ فى حدود الـ80 ألف جنيه ممكن جدا ان تقتنى سيارة مختلفه تماما عن البيكانتو وانصح حضرتك بالقاء نظرة على الـ BYD اتوماتيك او البرليانس اتوماتيك.
تحياتى