قديم 20-08-2009, 09:11 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتي مع البطاريه

شكرا ليك يا حازم باشا على الموضوع الهايل و السرد الجميل
و الفائدة اللى عمت علينا جميعا

و بمناسبة الحسد فكرتنى باول عربية جبتها هنا فى الكويت و كانت مرسيدس زلمكة
كان راكب معايا بعد ما جبتها بيومين واحد بس اييييييه .. ماركة مسجلة عين مدورة نص قطرها 3 متر عمرها مخيبت مع حد و ده كان سنة 2003

المهم كنا فى رمضان و الدنيا زحمة مووت و العربيات راكنة يمين و شمال الشارع بعد ما صلينا التراويح بإمامة الشيخ مشارى العفاسى ربنا يكرمه

قلت اروح للعربية جرى و اخدها و اهرب قبل ما ييجى اخينا يركب معايا تانى .. الحمد لله ربنا سترها فى مشوار الذهاب و مش عاوز اخاطر فى مشوار العودة ...... فا رحت لقيت الباشا مستنينى عند العربية و بيبتسم ابتسامته الصفراء المعهودة .. كأنه كان عارف ابن الايه انى عاوز اهرب منه .
المهم و انا طالع من الركنة كنت راكن على يمين الطريق و مستنى عربية من اللى ماشيين تقف علشان اطلع .. المهم واحد ذووق وقف لى و انا لفيت الدركسيون شمال و طلعت و بلف الدركسيون يمين تانى .. ايدى اتزحلقت و جيت ادوس فرامل رجلى اتزحلقت برده و نزلت على البنزين آه والله و طلعت فوق الرصيف المقابل و الحمد لله ربنا سترها و كانت العربية اللى راكنة جنب الرصيف طلعت كنت لبست 2 تصليح مش تصليح واحد و دفعت فى الليلة دى ما يوازى الف جنيه مصرى ... ربنا ينتقم من اللى كان السبب
و بجد لما قرأت اللى حصل للاستاذ صلاح قلت دا انا كدة تمام قوى .. ايه يعنى طلعت فوق الرصيف .. دى حادثة سهلة دى حادثة هايلة

و ربنا يكفينا جميعا شر نوم البطاريات و الحسد طبعا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!