الموضوع: عايز اظبط ال 128
قديم 22-01-2011, 12:46 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اظبط ال 128

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new.man مشاهدة المشاركة

اولا شكرا لردك

انا بالفعل جاري عمل السمكره الباقيه قبل الرش هههه و بصراحه انا مفلس اصلا الاني الفلوس اللي معايا علي قد الرش بس

بالنسبه للعربيه عندي تقريبا واخده بلك من تحت او انتركوت بتاعها تقريبا بس اللي عايز اعمله الرفارف الللي قدام ارشها انتركوت برضوا

شكرا لردك

ممكن تأجل الرش شوية لما تكمل المبلغ اللي معاك بحيث انك تصرف مرة واحده علشان مش تظهرلك حاجة وترجع تقول يا ريتني كنت عملت
موضوع البلك تخلي الصنايعي يبصلك عليها لو كويس كان بها مش كويس يبقى تعمله
قلنا الحاجة بتتعمل مرة واحده مش هتقعد كل يوم ترقع
يعني هتعمل شغل دهان يبقى قبل منه اي شغل سمكره في اي حاجة كبيرة وصغيرة وبعد لما تخلص تدهن
هتعمل عمرة يبقى تحل الماتور والعفشة وتأكد على كل حاجة عندك والبايظ او نص نص يتغير والحاجة اللي تتغير مش ترميها اركنها عندك علشان لو احتجتها قدام
هتعمل شغل سروجي يبقى تعمل الفرش كله من جوه تشده مرة واحده لعشان مش كل يوم تروح تعملك حاجة
وهكذا

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون