قديم 25-07-2012, 06:17 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedashraf مشاهدة المشاركة

والله أنا مكنتش بسيب المفتاح، بس للأسف الجراجات عندنا بتتستف لحد المطلع فمع مرور الوقت إتخنقت (لازم أدي تقرير كل يوم عن مواعيدي تاني يوم عشان ترتيب العربيات ولازم متأخرش بره عشان متكونش كل العربيات دخلت وأنا آخر واحد وهكذا) فبقيت أسيبه على عيني. بس السايس عندنا هو نفسه صاحب الجراج (مأجره) فبيحترم نفسه ومبيعمل الحركات دي، هو آخره يحكها عصب عنه وهو بيطلعها أو بيدخلها عشاني. بس طبعا وارد ينام بالليل في التكيف مثلا بس أنا بعمل شوية إحتياطات، مثلا أضبط مؤشر الحراره على آخر درجتين أو ثلاثه في السخن عشان أشوف هل قيه حد علاه ولا لأ (حركة زباله مش كده ههههه) وكبعا براقب إستهلاك البنزين من كمبيوتر الرحلات.

وربنا الحافظ، نفسي في محل صغير إيجار أعمله جراج خاص بس للأسف غاااااالي قوي في المنطقة عندي.
والله أنا كمان نفسي بس العين بصيرة و ربك يدبرها
لما تلاقي قولي و نفتح الجراجين على بعض زي شقة أسوان و شقة اسكندرية و نعزم كل مصر موتورز تركن معانا
تحياتي

التعديل الأخير تم بواسطة Tota El Masry ; 25-07-2012 الساعة 06:49 PM