قديم 06-10-2010, 09:39 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل رينو لوجان واسعار قطع الغيار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة

1- مين حمار قالك ان الضمان 5 سنين مافيش عربية رينو فى مصر الا والضمان بتاعها 3 سنين
2- انت جايب الاسعار دى منين الاسعار دى كلها غلط ؟
3- وعيب ايه اللى فى الماتور يا باشا لا وفى 3 عربيات تمتلكهم الاسرة الكريمة ؟ طيب ابعتلى رقم شاسية اى عربية فيهم واسم صاحب رخصة العربية على الخاص وانا حتصرف ببعض الايميلات وحخلى التوكيل بنفسه يتصل بيك
4- تيل امامى 230 .... تيل خلفى 250 .... اكصدام امامى 665
رفرف امامى 440 ... فانوس امامى 400
5- من افضل ما رأيت فى قيادة السيارات المانيول هو دبرياج اللوجان
سؤال محشور قى زورى ... عربية معفنة زى دى لييه الاسرة الكريمة تشترى 3 عربيات منها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
وكل عام وانت بخير

سؤال تاني محشور في زوري انا - العربيات اللي معاك عاملة كام كيلو؟؟ لاني معايا لوجان من 4 شهور تقريبا وعامل بيها حوالي 8000 كيلو صوت الماتور خف تماما حتي انة بقي تقريبا شبة صوت ماتور لانسر البومة و متهيالي ده معقول جدا والدبرياج من اروع العربيات اللي سوقتها ولو تاخد بالك من الرسايل السابقة الاخ اللي قال فيه عضة في الفيتيس بيقولك فيه عضة في الفيتيس لما بنقل من التاني للاول - هوا فيه كدة دا لو راكب مرسيدس فتيسها هيعض اما بالنسبة للتوكيل يا ريت تقرا الموضوع ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=36191