قديم 23-07-2012, 02:04 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

أنا حطق من ناس كثير مش مقدرة لوجي درجة إني جاتلي حالة نفسية كل ما أركبها يجيلي كرمبات في رجلي اليمين السليمة و مش أقدر اسوقها مع إني مقتنعة بيها جداً و شايفة كل عيوبها مميزات أو بطريقة أخرى النصف المملوء من الكوب و بالقانون الإلهي
أمر المؤمن كله خير
لكن شياطين الأنس و العياذ بالله كثير بتفضل تفطسلك الحاجة لحد ما ترميها و تجري هي بقى و تاخدها بيضة مقشرة و الله أعلم بس بجد خلاص
قربت أقول لوجي إللي ما كملتش 300كم فقط للبيع
حاولى تستمتعى بسيارتك ولا تلتفتى لهؤلاء الأشخاص الذين يبخسون أشياء الناس , سيارتك جيدة ماشاء الله والدليل على أنها من أحسن السيارات فى هذه الفئة السعرية أنتشارها الكبير ولو كنتى اشتريتى نوع أخر كنت ستجدى بعض الكارهين لهذا النوع وهكذا وربنا يحفظهالك من هؤلاء الحاسدين .