قديم 22-01-2011, 03:44 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

البدايه .... يعجز لساني عن وصف ما بداخلي ... يقف صامتا لما حدث اليوم

فاليوم يوما يستحق تسجيله في التاريخ ... بل و ينحني له التاريخ احتراما لتلك المحبه ... فانها محبه في الله ... موده يجمعها قلوبنا الصافيه ... لا لمصالح خاصه ولا لتعاون فرادا ... فيومنا هذا منا و من اجل الجميع ... وهذا ما تعودنا عليه من بيتنا الغالي مصر موتورز

انا عارف ده مش وقت لغه عربيه خالص ولا انا حتي قادر بصراحه اجمع كلام لان جوايا كميه سعاده و بنفس الوقت ارهاق ملوش حدود يلا بينا نعيش جو المقابله و بعدين ندردش لغويا براحتنا

البدايه طبعا معرفتش انام طول الليل فوقت علي 10 صباحا قومت نطيت في الهدوم و بنفش لقيت اتصال هاتفي من احمد باشا الكومي بيتصل يطمن عليا و اي النظام المهم نزلت و انطلقت علي ابوسلامه " الكافيه المزعوم "

روحت علي الكوبري المشاه لان عارف الكومي هناك ببص تحت لقيت دكتور عمرو Phantiza

استنيت الدكتور و نزلنا فضلنا ندور علي احمد باشا الكومي و لا حياه لمن تنادي فص ملح و داب والحمد لله توهنا عن بعض

طبعا صلينا و سبننا من الكومي وطلعنا والاتصالات انهالت عليا

الناس وصلت و انا و الدكتور متاخرين

طلعت اجري علي الكومي لقيته هو و حازم باشا خضر مستنيني علي ابو سلامه

دخلت جوا والاقي الاتي

وفي غضون دقائق قليله تم العدد كالاتي

والاسماء بقي بالترتيب من اليمين " والله وحشتوني اوووي "

الاستاذ بنداري "وابنه الامور ربنا يبارك لحضرتو فيه يارب "
الاستاذ سيف " ملك الجاك "
الاستاذ عماد " الام 11 و ربنا يكون في عونه "
الدكتور عمرو " مبروك عليك يا نجم النيسان"
باسم بيسو حبيب الكل
كريم الغالي
حبايب الملاين " بدر باشا ويليه والده احمد بدر "
الاستاذ الغالي حازم باشا
الاستاذ احمد باشا الكومي
الدكتور محمد " بس مش باين ركوز هتلاقوه مستخبي "
ودي صوره لحضرتو مستقلا

الاستاذ المحترم خالد
وابوالاسعاد

تجمعنا وكل واحد شرب مشروب الطاقه بتاعه والحمد لله اتعرفنا علي بعض و قعت اصورهم حبه و جبت من العربيه حامل للكامريا عشان اتصور معاهم و محدش يصورنا و طبعا بدر باشا مسلكتش منه و هاتك يا تريقه هههههههههههههههههههه
وبعد كده جزء جزء مننا انطلق علي العربيات نشوف اي المواضيع و نشوف علي الواقع مشاكلنا
كانت اكبر نصيب من المشاكل عربيه عماد باشا والام 11 و تناقشنا فيها و ربنا يسترها معاه و يباركله فيها و ترضيه
النصيب الي بعديها جه في صف استاذ سيف و عربيته الجاك " ربنا يارب يباركله فيها و يديه خيرها ويكفيه شرها قولي امين "

ودي حبه صور

بدر باشا بيتحملق في العربيه مش عارف بيعمل اي بصراحه

دكتور عمرو و كريم باشا

سيف باشا و حزوم و استاذ احمد المنشاوي من خلفهم وبدر باشا " مش عارف الموضوع مهم لي كده "

استاذ خالد باشا

استاذ احمد باشا المنشاوي

كريم حبيب الكل "ومروان العسول "

استاذ احمد بدر و استاذ حازم بعربيه استاذ سيف الجاك " مش عارف حزوم شكل خالص محمد هنيدي "

بدر باشا بالصيني """"" عربيتي الام 11 """"" والله متغلاش عليك يا غالي

دكتور عمرو استاذن لان عنده شغل و عياده و مينفعش يتاخر " ربنا يباركله في شغله وفي عربيته الجديده و جابها حمرا علي فكره عشان اهلاوي "

متجمعين علي عربيه حازم باشا و هتشوفو هيحصل فيها اي

ههههههههههههه الاستاذ احمد بدر طلع يجري و راح ناطط علي عضم العربيه و هي مفتوحه كده حازم باشا قلبه وقع وقعد يشوف العربيه احسن تكون حصلها حاجه " اطمن مهياش صيني "

استاذ سيف بعربيه بدر باشا " وقالي كلام كده في سري مينفعش تعرفوه بقي اسرار ههههههههههههههه"

والمفاجأه المروعه "" اول مره احمد بدر باشا يركب صيني هي عربيتي "

استاذ خالد بيكتشف هو و احمد باشا التابلوه

عربيه حازم باشا راكبها بدر الغالي ومش عارف بيبص اوي علي اي اذا كان العدادات في النص بس ماعلينا

بدور بيشوف حوار الازاز الي طلع بكر مش كهربه

محاوله تصوير مروان "نجل استاذ بنداري "بالاكراه ههههههههههههههه

حزوم من خارج عربيته " كرشناه منها بعد ما اكتشفنها ان ازازها بكر مش كهربه "

الكومي في عربيتي " الصييــــــــيـــــــيـــ ــــــني "

عربيه الكومي حبيبي

الكومي و عربيته

احمد باشا بيتفرج علي موتور الفرنا " هي دي اساسا عربيه يا كومي دي اخرها توك توك هههههههههههههههه"

موقف بقي عسل بجد احمد بدر وحزوم ركبو في عربيه حزوم من ورا و بدر باشا راكب قدام و عايز يجرب يرجع الكرسي فزنق علي احمد بدر و حبسه و قام ههههههههههههه

صوره جماعيه

منتظرين وصول الكنج الكبير وائل باشا

بدر باشا مع حازم

الكنج بسوم

كيمو كنت براقبه بيعمل اي

انا و محبوبتي

انا و كيمو

انا و بسوم

وصول الكنج وائل باشا

اسيبكو مع دول لحد ما اكمل تاني لنك و باقي التفاصيل