الموضوع: يا ريت رد شافي
قديم 29-05-2010, 09:59 AM
الصورة الرمزية rotana_cinemaa
rotana_cinemaa rotana_cinemaa غير متواجد حالياً

rotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of light
افتراضي رد: يا ريت رد شافي

أنا من ملاك العربية M11 ومن واقع تجربتي لركوب 4 أنواع عربيات بشكل كبير مثل الانوس و الألنترا وبيجو 206 وفيات 128 أقدر أقولك أن مشاكل السيارة من صوت تزيق وصوت في العفشة والدينامو الي بيقولو عليه بيتغير مظهرتش لحد دلوقتي في كل العربيات وان معظم مشاكل العربيه دي هي التوكيل سيئ جداااا وملهاش قطع غيار متوفرة خاج التوكيل الحاجة التانيه كل ملاكها وأنا واحد منهم أشترينا العربيه من الأساس وأحنا فاقدين الثقة في العربيات الصيني وبدل منرتاح ونطلع لسانا ونغيظ الناس الي حظرونا من العربيات الصيني حصل العكس العربية بيها عيوب بسيطة بتظهر كلها من التقفيل السيئ المصري والتوكيل السيئ في التعامل أما فوق كل ده أنا حسيت فيها وألي الأن بمتعة قيادة غير عاديه عن اي عربيه تانيه لكن مع أحساسي بالمتعة دي عندي قلق وعدم ثقة وخوف زي ميكون مستني الدور يجي عليا في المشاكل الي بسمعها وكمان ثقتي مهزوزة موش قادر أقولك اني مثلا مرعوب لو حصلي حادث لا قدر الله حاسس اني موش هعرف ارجعها تاني عربيه بدون توكيل محترم وبدون قطع غيار متوفرة خارج التوكيل أذن خليكي في المتوفر والمضمون وذو السمعة الطيبة وتجنبي الشبهات مثل M11