قديم 28-08-2011, 06:03 PM
الصورة الرمزية accent boy
accent boy accent boy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: cars

accent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to allaccent boy is a name known to all
افتراضي رد: نيسان صني بعد التعديل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kemo Kono مشاهدة المشاركة

ممتازة .. تعديلات لذيذة
بس فى استفسار .. اول عربية .( تانى و تالت صورة )

الفانوس اللى ورا المتعدل .. انا عايز اعمل زيه لعربيتى .. عشان الفانوس عندى توزيع الاضاءة فيه مش عجبانى
..انا شايف ان ده كده كل الفانوس بينور و ده يدى شكل و اضاءة ووضوح احسن خصوصا الصبح عشان الشمس مش بتبين ...

هل ده ممكن اعمله لعربيتى ..و لا هعدله بنفسى ولا هشتريه ؟؟
عربيتى تويوتا كرسيدا و طبعا فانوس ورا عريض اوى .. هل اللمض دى ليدات من اللى هلاقيها عند او حد ؟؟؟ او ممكن اجيب ليدات عادية و اخلى كهربائى يوصلهم ليا و اثبتهم ف الفانوس ؟؟؟

يعنى هل بيتجابو و يتركبوا ولا بتجيب ليد عادى و تعدله ؟؟ ولا مينفعش ولازم اشتريه على بعضه ؟؟

مستنى ردك ضرورى و معلش هتقل عليك

منصحكش تعمل زى ده كده لان الوش بيتكسر مش بيتشال وبعد كده بيصب واحد جديد تانى . لو قدام اقولك ماشي هيبقي ميه ميه لكن ورا مانصحكش وبالنسبه لو جبت ليد كده وركبتو انت هيبقي شكلو فلاحى اوى وعلى العموم القصه بتاعت الفوانيسس ده بتتعمل ب 350 جنيه زى دى كده بالظبط او غيرها حاجه بسيطه وده جروب لواحد اعرفو بيعدل الحجات دى خش وشوف شغلو وعرف الى انت عاوزو منو .. وكل سنه وحضرتك طيب
http://www.facebook.com/groups/mamado.tunning/

استودعكم الله سوف اغيب للدراسه .. فى حفظ الله ورعايته