قديم 10-07-2009, 08:22 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

علشان توصل الى الرقم دة فى الفوايد لازم تكون عندك وديعة فى البنك
وبعدين الفرق بين فائدة 6% وفائدة 9.5% هتجدة مبلغ بسيط كل شهر بس انت لازم تشوف الاول امكانياتك وهل هتستطيع توصل الى طلبات الفائدة 6% ولا لا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdymsr مشاهدة المشاركة

مجهود عظيم استاذ سيف بجد الله ينور عليك ... طيب ممكن تعتبرنى مثال انا عايز اجيب عربية سيراتوا وادفع 40 % او 50 % واما بالنسبة للعمل والضمانات ... عندى مكتب كمبيوتر صغير على قدى وعندى بطاقة ضريبية بقالها اكتر من سنتين ومفيش سجل تجارى لأنى مش محتاجة فى شغلى ... اقل فايدة تكون اية على انى محتاج فايدة 6% وطبعا اكيد مش هنولها وعشان اوصلها اعمل اية .... ممكن تقولى على كل البدايل الموجودة بالنسبة لظروفى وبالمرة الناس تستفيد . على فكرة انا عندى عربية تانية بأسمى وبرضوا تقسيط تبع بنك كريدى اجريكول