قديم 24-01-2012, 05:50 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل واحد بيغير زيت عربيتو يغيرو نوعة اية وعامل اية الزيت معاة

وانا هداء بنفسى انا حطيت كاسترول ايدج صراحة كان ممتاز لحد بالضط حولاى 3000 كيلو صوت الموتور عالى جدا السح بقى وحش جدا جدا وطعا نتاوى اغير ومش هحطو تانى وقبلو كنت حط زيت مويل xhpبصراحة سئ جدا جدا بس بصراحة كان ينزل لزوجة مش بطالة لانى اصلا كنت بغيرو على 4500 كيلو اكتر من مابيتغير بس السحب والصوت مش عجبنى بردة كنت بستخدم بردة قبليهم من زمان موبيل وان بصراحة كان جميل بس المشكلة عندى انى استخدامى للعربية قليل جدا وفغيرت وخايف ارجع تانى بيقولو بقى وحش فبصراحة خايف اغيرة دى تجربتى مع 3انواع من الزيوت وشكلى كدة هجرب ليكوى مولى ياريت تقولو تجاربكم علشان كلنا نستفيد

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت