قديم 04-01-2013, 06:23 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار السياره الشاهين الاستيراد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AymanFouad مشاهدة المشاركة

معلش يا شيخنا هو سؤال عن الفيات اونو انا عاوز اعرف لو ممكن يركب لها باور ولا لأ.و يكلف كام و كمان يا ريت سعر مكن الازاز كهربا انا سمعت ان نزل منها 2005 ازاز كهربا وواحد صاحبي قال لي ان انا ممكن اجيب المكن ده و اركبه عندي من غير اي تعديلات و كمان يا شيخ ايه هو المكن اللي ممكن يركب عندي على الازاز اللي ورى و سعره كام. معلش يا شيخنا طولت عليك ربنا يبارك فيك و يصلح لك الحال يا رب.
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
أخى الحبيب أعتزر لحضرتك عن التأخير فى الرد لظروف مرضيه فأرجو ان تلتمس لى العزر وجزاك الله خيرا .
أما بخصوص سؤال حضرتك عن تركيب باور للسياره الاونو فهو جائز وستحتاج الى قطع الغيار الاتيه .
طرمبه باور بالقواعد .
طنبوره كرنك ثلاثه سير .
اسكترا باور .
خزنه زيت الباور .
اثنان خرطوم باور .
أما التكلفه الكليه للتعديل فهى 1000 جنيه شامله التركيب .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431