الموضوع: سكودا A5 2007
قديم 14-08-2010, 11:37 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سكودا A5 2007

معلش مشفتش الموضوع غير النهاردة.

دلوقتى لو الفلتر مخروطى, أنقله تحت حوض الموتور علشان يسحب هواء بارد, الماسورة البلاستيك الطويلة بتتباع عند أى حد وسعرها بيبتدى من 100 جنيه, وهتفرق معاك فرق خرافى عن تجربة, أو كوعين وماسورتين من عند محل أدوات صحية وريح دماغك.

البوجيهات أنا مركبها ومالهاش أى لازمة من غير السلوك, ياراجل ده أنت كنت جبت السلوك بس ومجبتش بوجيهات.

شداد شاسيه strut bar, وده بيربط بين المساعدين سواء الأماميين أو الخلفيين, واللى منتشر أكثر الأمامى, وهيدى العربية ثبات فظيع, ركب وأدعيلى.

غير زيت وفلتر بنزين.

نظام شكمان أوسع من اللى موجودfree flow, وهيديلك صوت وأداء بس ياريت يكون نوع نضيف.

تربووووووووووووو, لو الفلوس مش حاجز, التربو كيتس مغرقة محلات التعديل, وهيظبطوك وهيبقى أسمك مركب تربو وهتطير.

زينون, العربية متبقاش سبور بجد لو مقدرتش تعمى اللى قدامك, فى حدود 350 للجهاز واللمض.

أشهر محلات التعديل هى أنزو / وجو go / و tps بتاع ميدو بريفورمانس/ , لو حتى عايز الجهاز اللى بيقلل أستهلاك البنزين وبيزود 1000 حصان وبيقلب العربية طيارة وقطر وصاروخ وفيه ميكروفون هيجيبوهولك.

وكلهم ليهم profiles على الفيس بووك لو حابب تدور على العنوان ومعلومات تانية.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

التعديل الأخير تم بواسطة Injection ; 14-08-2010 الساعة 11:43 PM