قديم 21-08-2012, 08:55 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سبب تعليق دواسة البنزين في اللوجان .. ادخل لتعرف السبب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mrfarouk مشاهدة المشاركة

كل سنة و كلكم طيبين و بخير
شكر خاص جدا لصاحب الموضوع
انا الدواسة علقت معايا فعلا مره و كنت هضيع لولا ستر ربنا كنت عامل 25000 بس لما قعدت احلل الموضوع اكتشفت انى كنت حاطط وش بلاستيك على الدواسة و المسمار اللى بيمسكة من تحت شبك مع الدواسة الجلد.. ده تحليلى و الله اعلم عشان شفت الدواسة الجلد مخرومة
بس انا سمعت ان دواسة البنزين فى اللوجان بلاستيك و ناس كتير قالت كده على صفحة الفيسبوك بتاعتهم و محدش من الادارة نفى الموضوع فلو ده صح يبقى عيب فعلا
اولا شكرا على الرد
ثانيا دواسة اللوجان بلاستيك طبعا ودواسة اي عربية في العالم بتبقا بلاستيك عند الفيرنا واللانوس والاوبترا والسيراتو واللانسر والصني .. الخ حتى البي ام والمرسيدس دواساتها بلاستيك
وثانيا البلاستيك دا مش بلاستيك لعب ولا الكلام دا
دا بلاستيك من نوع نضيف وقوي من اي نوع
وتقبل تحياتي

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn