قديم 03-05-2011, 02:09 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: ارجو النصيحة m11.byd f3.b15

السلام عليكم اخوانى الكرام اسمحولى اشارك معاكم فىالموضوع الرائع دة والنقاش المفيد جداااا حول السيارة

انا اعرف من سائقى التاكسى ان العربية رهيبة جداااا و اكثر من رائعة و كلهم مستريحين جدااا معاها و دى ميزة طبعا لان سائقى التاكسى بيلفو بيها طول النهار و الليل

من ناحية الشكل هية مقبولة بالنسبة لي طبعا الموضوع ازواق

نتكلم منالناحية العملية للسيارة انها فى نفسى مستوى الصينى الى موجود فى السوق دى الحقيقة بصراحة كل الى اشترو صينى شكرم السيارة من نوع معين

طيب يبقىالنتيجة بقى كلهم زى بعض ومتقاربين يبقى نتكلم فى السعر الى يهم اكثرية المصرين + الامكانيات بالنسبة للامكانيات تقريبا واحدة

يبقى السعر يكسب

اما التوكيل حدث ولا حرج و طالما موضوع قطع الغيار اتحل و متوفرة لانها بقت تاكسى و كمان قطع غيار التيوتا تمشى عليها يبق ممتاز جدااا تكسسسسسسسسسسسسسب طبعا

لكن لو التوكيل هالاعبنا فى سعر السيارة يشربها متشكرين مش عاوزين و لازم نبقى متحدين يا جماعة لانهم بيستغلونا سعر السيارات دى خارج مصر فى الارض

عمرو احمد
01003388954