قديم 18-05-2009, 09:48 PM
الصورة الرمزية rammoo
rammoo rammoo غير متواجد حالياً

rammoo will become famous soon enough
افتراضي رد: بفضل الله استلمت البيكانتو امبارح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabnet1966 مشاهدة المشاركة

الحمد لله رب العالمين
أنا استلمت امس الساعة 11 ليلا الكيا بيكانتو2009 السوداء
بس عاوز كام استفسار سريع
1 ايه نوع سائل التبريد المستخدم واعرفة ازاى واجيبة منين
2 طبعا السيارة مافيهاش كاسيت هل تركيب كاسيت برة التوكيل يخرجهامن الضمان
ياريت حد من الاخوة يرد عليا بسرعة عشان انا لسةجديد فى الحكاية دى
---------- على فكرة صحيت النهاردة الصبح أطمن على العربية لقيت واحد ابن ===== جرحهالى داير مايدور بمفتاح طبعا دمى اتحرق عالصبح وموش عارف هأعمل فيها اية ودة يتعالج ازاى .

الف مبروك ياباشا وربنا يباركلك فيها ويبعد عنك العيال ولاد التيت اللى بيجرحوا العربيات
بالنسبة لسائل التبريد انا مستغرب انت بتسأل عليه من دلوقتى ليه ده لسه بدرى قوى قوى قوى على ماتفكر تزود مية او حتى تغيير مية الريدياتير لكن على العموم هوا بيتباع في اي بنزينة محتمرة بيبقى شرجكن جواه ميه خضرا ( مقطره ) سعرها مش فاكر كام لكنمش بيعدي 25 جنية تقريبا
- وتركيب الكاسيت بره التوكيل مش بيخرجها من الضمان لأنه لما تفك الوش بتاع الكاسيت كله بتلاقى البلاستكه اللى راكبة مكان الكاسيت في ضهرها 2 فيشة او كلبسات فيها سلك ملون واحده للكهرباء والتانية للسماعات وبتلاقى الفيشة ده في الكاسيت اللى هاتجيبة لكن لو هتعمل تعديل في السلك اتصل بالتوكيل الأول واسأل اذا كانت هتخرج بره الضمان ولا لا ( وطبعا لازم ترجعلنا هنا وتعرفنا بالتفصيل قالولك ايه ) عشان الكل يستفيد
وبالنسبة لو التجريح الللى عندك عميق فده ملوش حل اما لو حاجة كده على الماشي ممكن بولش بسيط يرجعلك العربية زي ماكانت
وأهلا بيك مره تانية ptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة rammoo ; 18-05-2009 الساعة 09:52 PM