قديم 03-08-2009, 07:40 PM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Etsh مشاهدة المشاركة

ي

1- كيا سيراتو......فر رأيى أن الكوريون وجدو أن أنسب طريقة لطناعة التابلون الداخلى و تقفيل فرش الباب و الصالون هو التعاون مع الشركة المصرية "الهلال و النجمة الذهبية".....بذمة دة مش عيب يعنى كل الهيلمان اللى بره دة و الجمال اللطيف اللى أنا مستغربو على التصميم الطورى ...ما أحنا مش متعودين أن الكوريين يعملو عربية تصميمها و روحها أوروبى كدة بس أنا عرفت السبب...مصمم السيارة هوا نفسه مصمم الأودى 4 و 6 و هنا عرف السبب...الراجل عملها من برة و الكوريون أقفلو من جوة....

دة انت طلعت زميل بقى يا اتش .....
اهو يا جماعة ...واحد كمان اكتشف ان التصميم الداخلى لا يمت بصلة للتصميم الخارجى .....ههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Etsh مشاهدة المشاركة

9-فورد.............ياعم أنت بتهرج هو من أمتى فورد كان ليها مكان فى مص ولا وكيل ...لا لا بلاش دى

انا عاوزك تتفرج يا اتش على الفورد فيستا الجديدة ...
و انسى سمعة فورد القديم فى مصر .. العربية دى حكاية فى التصميم ...بس اتفرج عليها و بما انك مصمم جرافيك قولى رايك فى التصميم و الكوالتى من جوة ....
حتى لو مش حتشتريها قولى رايك برضو .....