الموضوع: حقيقة الميجان
قديم 01-11-2008, 10:44 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة الميجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

و فى رأيي كلها مشاكل بسيطة ولكن عدم قدرة المستهلك المصرى على أستيعاب التكنولوجيا بسهولة وبالتالى ......................... .......أعتقد أنتو عارفين
ptmnlo123per149
أولا انا مش بضحك على كلامك ولا على رايك نهائي أنا بس بضحك عشان تعرف بس أني مش متضايق من الحوار معاك ولا حاجه

وعاوز أقولك ببساطه شديده إن المستهلك المصري أو حتى المستهلك الجنوب أفريقي مش محتاج أنه يدرس علوم تكنولوجيه عشان يستوعب حاجه بتخدمه
المستهلك بكل بساطه عاوز حاجه تريحه ومايكونش لها أعطال كتير ..... بس

وعلى أي حال أنا من ضمن المستهلكين إللي معاهم بكالوريس Computer Science واقدر أستوعب التكنولوجيا وأفهما بحكم عملي كـ Administrator Network من سنوات

وعلى أي حال عاوز أقولك برغم أستيعابي للتكنولوجيا إللي في الميجان لكن مش قادر أعالج مشكلة التهنيج نهائياً
وحتى لو في ميكانيكي أو مهندس ميكانيكا شاطر وعنده عربيه فيها أعطال كتير كل شويه عمال على بطال هايتعب منها وهاتبقى قرفاه أخر قرف

وعاوز أقولك حاجه مهمه أنا صلحت بعض المشاكل بنفسي ولمانتقابل إن شاء الله هاوريك التصليحات إللي عملتها في دائرة الـABS بنفسي وبأيدي
وهاوريك التعديل إللي عملته بنفسي في دورة التبريد

هاتقوللي طب ليه التوكيل ماعملكش الكلام ده ؟
هاقولك لان التوكيل بيبالغ جدا جدا في المصنعيات و قطع الغيار و الحجات إللي قدرت اعملها بنفسي وبأيدي ماتكلفتش حاجه خالص

على العموم أنا بجد عاوز اقابلك واخليك تجرب عربيتي بنفسك عشان تشوف حكاية التهنيج دي وتشوف التعديلات إللي أنا عملتها بنفسي (على فكرة هي مش تعديلات قوي يعني ماركبتش حاجه ولا زودت حاجه على العربيه)
وكمان أشوف اداء عربيتك لاني بصراحه ماشوفتش ميجان يتعدي الـ170 كم لحد دلوقتي ابدا وكمان أجرب أطلع منك بالأوكتافياptmnlo123per15