قديم 21-09-2011, 12:51 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
للاهمية نازل سوق الجمعة ومحتاج نصيحة

يا جماعة انا قررت اني انزل سوق الجمعة وانا نازل وناوي علي اوبترا او نيسان او نيو اكسنت المهم اني فيه كتير خوفوني من السوق وقالولي انه مليان تجار من غير ما افهم اصلا كلمة فيه تجار دي يعني ايه مادام انا رايح وعارف سعر العربية اللي انا عاوزها كام يبقي ايه المشكلة المهم اني عاوز اعرف بس الاحتياطات اللي لازم اخد بالي منها بعد القرار ده وهل فعلا قرار نزولي السوق ده غلط ولا ايه عامة اتمني اني اللي يعرف اي حاجة عن المكان هناك ولو فيه اي حاجة المفروض اخد بالي منها مع العلم اني هاخد ميكانيكي معايا يعني ياريت اي نصايح لاني بجد موضوع السوق ده مبهم بالنسبالي تمام ولا افقه عنه اي شئ وياريت كمان اعرف ايه العربيات اللي ممكن يغريني منظرها هناك بس المفروض مقربلهاش لاني سمعت حاجات بردو زي كده

واخيرا تحياتي للجميع