قديم 13-08-2012, 02:39 PM
الصورة الرمزية elmahdy29
elmahdy29 elmahdy29 غير متواجد حالياً
هواياتي: القراءة والرياضة

elmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to all
افتراضي رد: الحقوني يا لوجانية .............لوجي بعافية شوية و محدش عارف يعالجها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة danoora مشاهدة المشاركة

طبعا لسه بدري على اللوجان عشان توصل قطع غيارها نص تمن قطع غيار اللانوس !!!!!! اللانوس تقريبا بقالها 13 سنة في السوق المصري
و اكرر تاني حضرتك كلك ذوق والله على المشاركة مع انك مش لوجاني لان بلاحظ من بعض الاعضاء التحيز لعربيته كانها دينه و ماينصحش حتى عضو تاني لو معاه عربية غير زي ماحضرتك نصحتني

دي اوصلها ازاي ؟؟ ممكن اخد رقمها من الدليل؟ بس انا خايفة يحطوني في دماغهم اكتر حتى لو اتحلت المشكلة يغلسوا معايا في الصيانات بعد كده .... ربنا يجازيك خير على المعلومة و يسلم مرورك الكريم

بس عندي سؤال مهم جدا .. مشكلة زي مشكلة الثروتل بادي دي مش بيقى ليها بوادر ؟ يعني لو العربية اتقحصت كمبيوتر من شهر و نص من ظهور المشكلة مش المفروض تظهر في الفحص؟؟
بصي حضرتك انا مش عارف مركز الصيان اللي بتتعاملي معاه اسمه ايه في اسكندرية...اتصلي برقم رينو (16202) واطلبي تكلمي حد او وصلي شكوتك هايردوا عليكي ...هما هنا في القاهره موفرين خدمتها كاملة...محدش بيعوز حاجه مش بيلاقيها...لو قطعت غيار ناقصه كبيرها اسبوعين وبيجبوها بالدي اتش ال من بره...ولو محدش فادك ردي عليا هنا وانا هاديكي موبايل مدير خدمة العملا في الشركه عشان انا قعدت معاه قبل كده في شكوى منهم وحلها ...جربي وقوليي عملتي ايه