قديم 12-12-2011, 10:43 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربيه دي تسوي كااام؟؟؟

بصوا يا رجاله الراجل ده كان جايب العربيه دي وكان عامل حسابه يبيع بعدها ال 504 اللي كانت معاه بس لما ركبها بعد البيجو 504 ما كيفتهوش كعربيه وده طبيعي جداااااا المهم قعد يقول هاركبها بكره لا بعده لحد ما تقريبا عدي عليها المدي دي وهو رافعها وقال ابيعها احسن بقي

بالنسبه للعربيه هي كامله فعلاااااااا بس هو طالب فيها 62 الف ممكن ينزلوا ل 60 وهو عمال يقةلي يا باشا انا باديك عربيه زيروووووووو ب 60 الف وبيحلف لي العربيه مكانما جابها واول ركنه ليها ما اتحركتش من مكانها هو بيقول انا كنت جاي بيها خايف من اي توك توك يريح بس عليها وقعد يترحم ع ال 504 كان بيمشي واللي يخاف منه يبعد عنه ههههههههههههههههههههههههه المهم ما اعتقدش انه ينزل عن 60 اخدها ولا غاليه قووووي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟