قديم 22-07-2012, 06:01 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

أخواتي الكرام
كل عام و أنتم بخير
رمضان كريم

كل عام وانتى بخير

أولاً:
أنا حطق من ناس كثير مش مقدرة لوجي درجة إني جاتلي حالة نفسية كل ما أركبها يجيلي كرمبات في رجلي اليمين السليمة و مش أقدر اسوقها مع إني مقتنعة بيها جداً و شايفة كل عيوبها مميزات أو بطريقة أخرى النصف المملوء من الكوب و بالقانون الإلهي
أمر المؤمن كله خير
لكن شياطين الأنس و العياذ بالله كثير بتفضل تفطسلك الحاجة لحد ما ترميها و تجري هي بقى و تاخدها بيضة مقشرة و الله أعلم بس بجد خلاص
قربت أقول لوجي إللي ما كملتش 300كم فقط للبيع

خلاص تقريباً أتحسدت و مش عارفة أعملها إيه حد يدلني بجد

كلام الناس لا بيقدم ولايأخر

شغلى فيها قراّن وعود بخور ورقية

ثانياً:
كل ما حد يركب العربية يشغل التكييف كأنه ماشافش تكييف في عربية في حياته و لما أطفيه علشان التليين يزعل و يفتكرني بخيلة و خالو مرة كان حيرميني برة عربيتي لأني قللت التكييف و هوا معايا فيها و مش مقتنع بموضوع التليين

اللى يشغل التكييف

قوليله فاتورة الكهرباء عليك

ثالثاً:
مش لاقية تجليد أكصدمات حلو لونه نبيتي أو شفاف عاوزة ألحق أجلد لوجي و ألبسها فستان على العيد بعد الفرش النبيتي في أسود و الأرضية السوداء

كل حاجة موجودة فى التوفيقية

رابعاً:
المفتاح الإيموبيليزر إزاي ممكن يتقلد في لوجي لا قدر الله أنا خايفة من السرقة جداً لأني ناوية أغير السائق فخايفة يكون عمل نسخة من المفتاح لأني سبته معاه مرة

الله أعلم

هه ماليش دعوة حعيط بجد محتاجة حد يقولي نصيحة لوجه الله و ربنا يجعلها في ميزان حسناته

أختكم توتة المصري

أهلاً وسهلاً

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/