قديم 17-04-2012, 03:02 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوق الجمعة بالامس 13/4

طبعا بعد خبرة الدكتور مقدرش اقول ولا كلمة

بس انا اندهشت جدا كونك مع خبرتك الطويلة لسة عندك ثقة انك تلاقي حاجة كويسة في سوق زي دا انا من رايي البحث عن سيارة مستعملة يا اما يكون عن طريق شرائك السيارة من حد معرفة وعارف اول العربية واخرها معاه يا اما في جراجات المنطقة اللي انت ساكن فيها وبرضة يكون تعرف حد يقولك علي تاريخ العربية اللي انت ناوي تشتريها ان امكن

يا الحل الاخير في الوسيط مع الاحتراس الشديد في التعامل مع المعلن عشان ساعات بيطلعوا برضة تجار

انا عن نفسي (ومعرفش تتفق معايا ولا حتقول عليا مجنون) لو العربية فابريكة وانا متاكد من كده بس لو مع تاجر مش حشتريها لانه حاجة من اتنين يا معلي في تمنها في السما يا اما فيها حاجة انا مش شايفها والله اعلم

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima