قديم 14-02-2015, 04:10 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جهاز انذار متطور عموله و رائع لحماية سيارتك من السرقه

نصيحتى انا ليك انك تخلى طريقتك فى الكلام احسن بكتير من كده علشان ما تفقدش الناس اللى حواليك خاصه انك بتتكلم من غير ما تعرف اى معلومات ...

انت قدرت سعر الجهاز بناءا على ايه؟ انت لا شوفته و لا حتى كلفت خاطرك تسأل عليه ،، ولا حتى عارف الفرق بين الجى بى اس و بين الgsm فى التعامل و مدى السهوله فى التعامل عن الجى بى اس ،، و بعدين انت عربيتك 128 ،، واحد تانى عربيته ب200 الف جنيه ...انا ايه ذنبى ؟

انت لو شوفت الفارق بين الجهاز اللى انا عملته و بين الأجهزه اللى فى السوق ستجد فقط السلوك اللى انا جايبها و ضايفها على الجهاز بتمن الجهاز الآخر كله على بعضه ( حوالى اكتر من 75 متر اسلاك ) بدون مبالغه ، ده غير ان الجهاز عباره عن جهازين مش جهاز واحد ( علبتين مش علبه واحده ) ،، علاوه على ان هناك مميزات اخرى للجهاز غير اللى انا ذكرتها .... يعنى من الآخر مش زى ما انت بتقول غرف فلوس و نهب و الكلام الغلط ده ....

انا مش باقولك الكلام ده علشان تشترى ... الحمد لله انا مش مستنى فلوسك .... ولكن الكلام ده لكى تعرف فقط انك غلطان فى حكمك من غير ما تعرف الحقيقه .. انا دورت و لفيت على كل الأجهزه المعروضه فى هذا الصدد ، لقيت الأسعار فى حدود 1000 جنيه و لا يوجد بها كل الأمكانيات ...
أولاً أنا بتأسف ليك أمام الناس كلها مش لخطأ ولكن لسوء فهم
كنا عاوزين معلومات أكتر عن الجهاز لإن السعر فعلاً مبالغ فيه , و إضطريت أستفزك علشان توضح أكتر, بس اللى حضرتك بتقول عليه ده فعلاً متكلف
كان واجب حضرتك توضحه من الأول, مش مجرد مميزات الجهاز إيه لإن المميزات متشابهه فى أجهزة كتير
فيه أجهزة بتستخدم شرائح ألكترونية مبرمجة, بس حضرتك بتقول "عمولة" يعنى بلدى, لذلك السعر بالنسبالى كان غير متوازن فى الأول.
أرجو إنى مكونش زعلتك أو سببتلك أى ضيق
و تفضل مشكوراً بتوضيح المميزات الأخرى للجهاز
أعانك الله و يسر لك حالك و وسع أبواب الرزق لكل مجتهد