قديم 05-06-2010, 12:53 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ABOELSHOOG مشاهدة المشاركة

السلام عليكم. انا معايا لانوس ترخيص 6-2008 بس هاف اوبشن ,,عاملة 20500 كم ,, افهم من كدة يا باشا ان اخر سعرها 53000 ج ,, مش شايف حضرتك ان السعر كدة قليل شويتين ,, انا كنت جايب العربية من سمير ريان كاش ب 68000 الف ,, كدة الفرق كبير اوى على مدة الاستخدام ,, ولا راى حضرتك اية ؟ انا بستفسر للعلم والله وطبعا سيادتك اكيد اهل خبرة . شكرا ,, وسلام عليكم
بالنسبة لعربيتك تساوى على حالتها 55000 وعلى فكرة عمر الهاف ما وصل سعرها ل68000 ده سعر الكاملة ناقص ألف
ال53 ده متوسط سعر
الغريب أن اللانوس فيها أسعار غريبة فى المستعمل وللأسف سيارات ممتازة بتتساوى مع الأقل منها لأنها أصبحت سيارة شعبية وبتربط لها سعر للموديل دون النظر للحالة