الموضوع: قطع غيار JAC B15
قديم 03-06-2015, 01:21 PM
ahm2000 ahm2000 غير متواجد حالياً

ahm2000 has a spectacular aura aboutahm2000 has a spectacular aura aboutahm2000 has a spectacular aura about
افتراضي رد: قطع غيار JAC B15

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

استاذ احمد باالنسبة للطقم الخاص بأزرع البارات الأمامى كان كله ب250 ,وزراعين الميزان دول الموجودين فى الخلف يعنى العفشة الخلفية للعربية ,وايه المقصود بجلبة قعدة الموتور مش قعدة الموتور بس يعنى الواحد يعرف ان الموتور له ثلاث قواعد اثنين على الجناب و واحدة فى المنتصف مع الفتيس عموماً القعدة كانت اي واحدة فيهم وكمان حضرتك مكانك فين وعنوان العفشجى حتى تعم الفائدة للجميع والف شكر على المعلومة ومبروك الصيانة

السلام عليكم - أعتذر عن التأخير في الرد - طقم البارات كله الأربع قطع بـ 250 و كان في نوع أرخص كان بـ 220 على ما أتذكر و بالنسبة لدراعين الميزان دول دراعين موجودين بالأمام مش الخلف أنا مش متأكد من اسمهم بس هما بيركبو رأسي أقصد بيكونو راكبين بالطول خلف العجلة الأمامية

و بالنسبة لقاعدة الموتور هو غير اللي في النص هي اللي كانت هتحتاج تتغير يعني مكانتش تعبانه أوي بس غيرناها بالمرة

و أنا من حلوان و قطع الغيار جبتها من العزبه اللي في حلوان هي فيها بتوع قطع غيار كتير و العفشجي إسمه عثمان هو ورشة كبيرة متخصصة في العفشة مكانه بعد ركن حلوان على الكورنيش قدام شركه اسمها استيلكو لو انت جاي من اتجاه المعادي على الكورنيش عدي ركن حلوان و سينا كولا و مفكو بعدهم هو في المنطقة دي على الشمال
و أنا تحت أمركم في أي حاجة

_________________________ _______________
__--==*( JAC )*==--__
_________________________ _______________

التعديل الأخير تم بواسطة ahm2000 ; 03-06-2015 الساعة 01:26 PM