قديم 21-01-2014, 04:25 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كارتيرا للياريس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ..Basma مشاهدة المشاركة

أنا روحت عشان أفصلها بس مالقيتش حد من بتوع الفايبر اللي سألتهم بيعرف يفصل كارتيرا، ممكن حضرتك تقولي أفصلها فين!؟
انا كنت فاكرك خلصتى الموضوع من زمان !!

لو كده يبقى اصبرى لأخر الاسبوع افوق من الزحمة اللى فى ايدى و هقابلك فى سط البلد نيجب الخامات و نطلع على المركز بتاع صاحبى اللى بعدل العربيات عنده و نخليه يفك العجلتين و يرفع العربية و نيجب الصنايعى من نفس المنطقة يقعد يعملها قدامنا و نقف على دماغة عشان تتعزل صح كلها موجود فى مدينة العبور طريق الشازلى يوصلك فى 20 دقيقة عند سنتر العبور

الخامات اللى هنجيبها 2 متر صوف زجاجى ب 7 ج المتر و 2 متر بلاك عازل ب 12.5 المتر البلاك سهل تلاقيه عند الموان و بتوع معدات البناء الصوف الزجاجى لازم عند حد من بتوع قطع غيار الافران والسخانات هيتقطعو على تدويرة الكارتيرة و يتعمل العتبتين من تحت بتوع حماية الخراطيم و هيتربطو بمساميرهم الاصلية و لو في مشكلة فى الاكصدام ممكن فى نفس اليوم يتبعتو عند بتاع الفايبر يصلحهم و يفجولها عشان يخبى اى اثار للحادث

و لو فى حاجه تانية عرفيهانى و انا هخصلها و متحكيش معاهم فى فلوس هقولهم قرايبى و ياخدو الشاى بتاع العامل و اكرامية و خلاص على كده