قديم 09-08-2010, 03:59 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايكم فى الافيو الكورى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nadenono مشاهدة المشاركة

فيه استطلاع في منتدىxxxxxxxxx اسمه " أستطلاع لمالكي الأفيو فقط" و الحمدلله والشكر ليه ثم للأخ أبو آسر اللي وفر عليا مجهود إثبات ان 17% بس من مالكي الآفيو لا يشكون من شيء
برجاء الإطلاع على هذا الإستطلاع و قضاء وقت لطيف في تفسير لماذا يشكو 75 عضو من أصل 91 من سياراتهم*الآفيو
طبعا انا لا التفت الى اى منتدى اخر انا لا اعرف من هم اعضاؤة بالتأكيد ثم قد وضحت جلياً المشاكل التى بينك وبين الافيو عن طريق منتدانا المميز حيث انك نشرت موضوع قبل ذلك بأسم
تقرير شامل عن الآفيو
روحت تفند فية عيوب السيارة ولكن اخى ادعوك لقرائة اخر موضوعك حيث تم الرد عليك من الاخ ابو نورا
نيجى بقى لنقطة تانية
الاستاذ اللى داخل يقول انه اتوقف قبل كده علشان بيشتم فى منصور وان الادارة عملت معاه حركات نقص على حد تعبيرة الغير مهذب وداخل يحط رابط الموضوع بتاعة القديم
اولاً لو كنا احنا بندافع عن منصور كنا حذفنا الموضوع كله من البداية او الردود المتتابعة اللى كانت كلها اسائه فى العربيه او الموضوع اللى انا بتكلم فيه دلوقتى
ثانياً حضرتك لما اشتكيت بخصوص عربيتك اتحركنا وطلبنا منك بيانات العربيه وبعتها اتحركنا احنا كمان بجدية وصلنا صوتك للإدارة فى منصور ورد عليك مسئولين من هناك وتبين عدم صحة ادعائك وانك كنت عامل حادثة بالعربيه قبل كده وانها كانت السبب فى اغلب المشاكل ديه وحضرتك مكنتش حكيت الموضوع ده ومرديتش على المسئول فى منصور لما جبناه يكلمك واختفيت بعدها

ده الرابط
http://www.masrmotors.com/vb/showpos...&postcount=126

ارجو ان لا تظلم احد لان من يظلم لابد ان يأتى يومة ويظلم
وفقك الله لما فية الخير لنفسك والف سلامة لك من الحادث الذى تسببت فية الافيو

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 22-08-2010 الساعة 05:00 AM سبب آخر: يسمح بذكر المصادر و روابطها من جميع مواقع الإنترنت فيما عدا المواقع التي يحظر فيها الإشارة لمنتدى مصر موتورز أو وضع روابطه كمصدر