قديم 04-08-2009, 01:04 AM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

حازم بيه......سعيد أنى أضفت الإبتسامة على و جهك ...بس ده والله من غلبى فا من الوضح إن غيظى من اللى شوفتو طلع على العربية الغلبانة دى ...و أهو كدة أنا وقفت سوقها و التوحيد و النور هيتخرب بيته بعد ما أخد توكيلها من سلسلة محلات خير زمان ....يالا أهو كلة تهييس....يرسم الضحك و البسامات على وشوش حبايبنا بس أنا فعلا و لله الحمد بعد صلاة الإستخارة و شوية research كدة أتكلمت فيه مع ناس طلاينة برة مصر طبعا بالانجليزى لأنى مافهمش ولا كلمة طاليان غير قيلم "حرب أطاليا" أستقرت على إختيار واحة من أثنين

1- سيات ليون.....بصراحة ماعرفتش أمسك عاليها عيب...أه الشنطة صغننة حبتين بس الكرسى الخلفى ممكن طيه و توسيع المساحة......و الأبشن بالهبل مش عارف هاعمل ب ده كلو أيه و بسعر منافس 144900 وليا تخفيض كمان + مافيش غلطه فى التقفيل الداخلى ...منكرش البرافو شكلو أحلى ...بس اليون لذيذ و مش تقليدى برضة...و أسمها المان و قدراته قوية تماثل البرافو اللهم فرق لا يذكر ...مايستحقش النظر أليه لأن أحنا ماحناش داخليين سبق على هاى واى

2- الجراند بونتو....لذيذة و شقية ألا نعم 77 حصان بس ماهى توربو ذى البرافو يعنى عربية لا يستهان بيها كاقوة و شكل جميل رياضى أما مسألة المساحة فا مش مشكلة دى برضة ب 108000 و برضه هاخد تخفيض فيها و أهو فرق ال 35000 أجيب بى شنط هاند باج أحطها على السقف "مش كده ولا أيه"
كدا أنا أستقريت

و بأذن الله أنا ÷اسافر الساحل بكرة ...بس هاكون على إتصال بيكو برضه...و أول ما أرجع ...ربنا هايوجهنى لواحدة فيهم و هاخلص فوراً بمشيئة الله

يالا سلام بق .....انا عاوز أنام اركم قريبا و أكيد إحنا لازم نتبادل الموبيلات قريبا عشان نتقابل ...عشان الصحبة الحلوة دى تكمل و نتعرف أكتر