قديم 04-05-2012, 01:27 AM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اعرف سعر السيارة شيفرولية بليزر ك5

آلف شكر ليك ياباشا انت فعلا افدتنى كتير بس من حيث انا حضرتك قولتلى ان العربية صعب ضبط ابعادها فى السواقة بس اعتقد ان كل ما العربية ارتفعت عن الأرض اصبح سهلة القيادة او ارتفاع مقعد السائق برضة يسهل القيادة انا مكنتش اعرف اى حاجة عن السواقة وعلشان اتعلم السواقة اشتغلت فى جراج علشان اتعلم وديه نصيحة واحد قالهلى وفعلا نصيحة تمام و أول سيارة سوقتها فى حياتى كانت شيفرولية جامبو 8000 شاسية طويل بصندوق وبالرغم من انو كان فى الجراج تريلات ومعايا مفتيحه الا انى محولتش معاها لأنى معرفش حاجة فيه وأشكر حضرتك على كم المعلومات الذى امطرتنى به وحضرتك شخصية محترمة وأرجو انى مكنتش ضيقت حضرتك بكثرة اسألتى.
وشكراا