قديم 23-09-2009, 01:16 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إنشاء الله ياريس

بص يا هيمو أنا كان معايا اليارس قبل كدة وعاشة معايا سنة
عربية عشرة على عشرة وفراملها قوية وتكيفها تلاجة وأستهلاكها فى البنزين مية مية [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Rapido/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Rapido/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Rapido/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-3.jpg[/IMG] وسيبك من اللى يقولك مش باينة من أودام لأن شوية شوية أنت هاتتعود عليها وهاتظبط نفسك لما تعرف أبعادها وأنت سايق -
بس لو عايز نصيحتى هات المانيول عشان هى 1300 سى سى وده هايخدمك شوية فى العزم والسحب -بــــــــــــــس لو أنت يعنى لمو أخذه عل أدك فىسواقة المانيول فأتكل على الله وهات الأتوماتك لأن الدبرياج فى المانيول ناعم جدا وواطى شوية وممنوع ترفعه عشان ما يبوظش الأسطوانة وأنا بقولك كده عشان لو أنت رجلك مش هاتعرف تظبطها فى المانيول فهتلأقيها تفصل منك كتير .. دى نصحتى لك وبرده فى الأول والأخر الراى لك شوف أنت عايز أيه ومستريح لأه أكتر وسيبك من كلأم الناس ...

اذا توكات فتوكل على الله واذا أستعنت فاستعن بالله