قديم 31-03-2011, 08:27 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار طازة لقطع واجزاء ريـجاتا من الوكالة وعزبة شلبي بتاريخ اليوم

4 ابواب 132 نظاف جداَ بدون بارومة وبالفرش = 1500 ج واللى فيهم بارومة سعرهم 800 ج بالفرش لكن هتلاقى نواقص فية
اكيد تقصد ال 131 مش كده؟؟

2 فانوس خلفي ريجاتا نوفا = 450 ج بالفيش . . سعر الجدد فية 225 للواحد وفية 250 وناس تبتيعة 275ج
هما نضاف الحمد لله ايطالي وليس تركي وخامة نضيفة .. بس قلت لو كنت ضفت 100 ج كنت جبت جدد ..
اللي انت جبتهم احسن لانهم ايطالي و حيركبوا مكان الاصليين من غير اي تعديل و حيبقي شكلهم كويس
بعكس لو جبت فانوس صيني او حتي تركي استحاله حيبقي زي الفانوس اللي نازل مع العربيه
يا ريت كمان تكون جبت الفبره اللي بتغطي الفانوس من ورا لو موجوده عندك علشان تقفل عليهم

حـازم خـضـر