قديم 05-02-2012, 08:00 PM
mando_car mando_car غير متواجد حالياً

mando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

لا انا معتزرتش علي محتوي كلامي ومصر علية فعلاً . ودة شىء يخصني . لكن اعتزرت لو اسلوبي في توضيحي كان مندفع . وحصل خير مش حكاية من الاساس المهم الفايدة

الاخ الفاضل ألي زعلان .
حضرتك انا خريج ادارة اعمال - عين شمس بتقدير جيد - وكنت اعمل كمصمم جرفكس . و ويب جرفكس . وقريبا جدا سأعود للمجال بشركة خاص بي . - وامتلك من المهارات البرمجية php - java- css - html ومطور أساسي لعدة مواقع منها " طرب توب " وكنت سنيور جرفكس ديزين في شركات لها ترتيب بالشرق الاوسط .
واعتقد اني مش بلطجي ولا صايع . بالعكس البيئة ألي بتحتويني علمتني افيد كل شخص يطلب مساعدة . وافيدو بصدق فيما اعرفة .
واحب انصحك نصيحة من اخ . " كلامك هتحاسب علية ومئة بالمئة هوة ملصق بك فجعلو دائما يشرف ولا يخجل "

وحالياً انا لسا راجع من تاكسي شغال علية ^^ . والحمد لله مفيش تناقد فالاثنين . والموضوع مش فرد عضلات من وهم الخيال وتكاسي ومكروباصات و" افتكاسات حياء وجه " .

ولم ابيع التاكسي بسبب المشروع بل بسبب اخر .
وصدقني واقسم بالله انا متأكد انك لا تملك حتي توكتوك في سوق السيارات التجارية . لكن تنصح بما يضر الاخرين . وربنا يسامحك . واخر رد عليك هنا من طرفي .
بالتوفيق لك