قديم 22-04-2010, 11:58 AM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

[quote=meemee;169122][quote=meemee;169079]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

بس انا متاكده اني سواقتي احسن منك
آه حكم من طرف واحد، إزاي حكمتي وإنت ما شفتيش سواقتي، أهو ده عيب تاني في الستات ، الحكم على الأشياء بالعواطف وبالسماع من طرف واحد، وعموما ده موضوع كبير ممكن يدخلنا بق فإن ليه الست ما تنفعش تكون قاضي بق ونخش في السياسة ، وبلاش أحسن نروح في داهية، حاكم أصل الستات بقوا مسندودين قوي اليومين دول وليهم كلمة
عموما أنا سواقتي مش وحشة، بس الميزة ولله الحمد فرملتي سريعة، يعني ما بأتفاجئش ، لو حد كسر قدامي فجأة من الجانبي الحمد لله بأعرف أفرمل ودي حصل معايا أكثر من مرة، وده بالنسبة لي كفاية وربنا يديمها على نعمة، أصل ما أقولكيش بلادنا دي السواقة الحلبنتيشي فيها كثير قوي، فلازم تكوني ما بتتفاجئيش، وإلا هتبقى مصيبة