قديم 13-02-2014, 06:27 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohammedAladel مشاهدة المشاركة

حضرتك مثلا إدارى بدليل أنه تم عرض عليك بيع المنتدى وليس على غيرك
بغض النظر عن هذا .... أنا أناشد الإدارة بالتحقيق فيما جرى على الملأ مع العضو أبو نورا من انتهاكات وألفاظ نابية وإفساد جو الحوار المجتمعى الراقى هو وكل عضو قام بالسب فى هذا الموضوع ... وأود أن أعلمك أن فيس بوك قد تكون أكثر حرية من المنتدى فى السب ولكن لا تنسى أن فيس بوك موقع عالمى ونشاطه عالمى .... ومع ذلك الرقابة والقانون هى سر نجاحه ولاحظ سيادتك تطوير الفيس بوك أول بأول لسياسات الخصوصية
يمكنك السب على الفيس بوك .. وأنا أيضا معى أداة الحظر فأنا بمثابة المشرف فى المنتدى
أما أنت تشتم الآن والعضو لا يمتلك سياسة الحظر بل أنت تستطيع تشتمه وتحذفه أيضا هههههههههههههه .. لهذا السبب يجب أن يكون هناك قانون
وعلى فرض أنك لست إدارى ... فلماذا تتحدث مع الناس بهذه الطريقة المميكنة ... وتقول للعضو نتسلى بك ثم نوقفك على مزاجنا ...لا يستطيع عضو عادى أن يتحدث بهذه الثقة إلا لو كان مهرجا
على العموم لا داعى للنزاع ...تخيل أن هذا الموضوع كله يتعامل مع شخص واحد فقط !
من باب أولى أنك كنت تخاطب الشخص المدعو بالموضوع كريم منير مباشرة بدلا من الزج باسم نايل موتورز طالما هو من إنجازاتك وأنك تتمنى له الخير !
يا فندم حضرتك مش مقياس ولا الموضوع مقياس ولو عايز تاخدة مقياس من الناحية السلبية اللى فيه براحتك جداً
عايز تاخدة من ناحية سرقة نايل واجرامهم براحتك برضو مفيش حاجة فى البلد ديه محل اتفاق الكل ياريت نفهم كدة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش