قديم 16-02-2014, 05:04 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوميات نوبيرتي ...

جزاك الله خيرااا ,,, يبقي ان شاء الله اولي خطواتي قبل دخول الصيف هي مشمع ليها .

بس انا بحب الحاجة تكون على طبيعتها احسن
نفس رأيي طالما لم تنزل بيه فمبحبش اضيف من عندي .,. طيب رأي حضرتك و هل هي موجوده و ناس ركبتها في عربياتها العددات البلازما .؟. انا الحمد لله اضاءه العدادات ممتازه و كل العدادات الحمد لله شغاله و غنياني بس للمعرفه بالشيء .

و كمان استفسار .؟؟؟.
مثلا مؤشر البنزين في النص او تحت النص و اروح امون و افول للاخر بس اول لما ادور و اطلع المؤشر مبيردش للاعلي عالطول ( زي ما كان بيحصل في الدبابه ) بس لما امشي بتاع 200 - 300 متر بلاقي المؤشر بيرفع شويه بشويه لحد ما يوصل للاخر .؟. هل كدا طبيعي و عادي و لا .؟. و هل ده بسبب عوامه البنزين .؟. هي مش ضراني في حاجه و الحمد لله تمام بس للمعرفه بالشيء .
و دي صوره المحرك .,. عشان معلش استحملوني عايز اعرف كل قطعه و كيفيه و متي صيانتها , انا لسه من اسبوعين ظابط دوره التبريد و عندي مروحتين و بابص يوميا علي المياه الخضراء .

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*