قديم 12-05-2011, 10:10 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ممكن تركب عربية صيني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh@meD مشاهدة المشاركة

تحيه طيبه لأسرة المنتدى اداره واعضاء ..

بإذن الله بعد متابعه وقراءه طويله

سجلت اليوم فى المنتدى بعد اكثر من 20 يوم تقريبا كزائر كنت أقرأ لأرى ما هى افضل سياره بسعر 70 الى 75 الف ..

وبعد القراءه لساعات ولمواضيع قديمه لاخواننا من الاعضاء وقصصهم مع سيارتهم

قررت بفضل الله شراء الصينى (m11)

وبشكر الساده اصحاب السيارات الصينى اللى شاركوا برأيهم من واقع عملى وليس لمجرد سمع او فكرة ان العربيه صينى ..

وعارف انى تقلت اوى اوى
آسف ..

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا باشا انت لا طولت ولا حاجه وكلامك كله ممتاز موضوعى ومحايد وعن تجربه . انا بس بأختلف معاك فى حتة ان اللى بيتكلم عن غير تجربه فهو لمجرد سمع أو فكرة . لأن احنا عندنا عقده من الصينى أصلا ودا بيرجع برضو لينا احنا كمصريين . احنا طول عمرنا عندنا عقدة الفصال عشان نحس اننا شطار . وعشان كده كان المستوردين بيجيبوا من الصين ارخص بضائع عشان يحققوا منها اعلى ربح . وهو دا سبب العقده . واللى مش فاكر تاريخ الكورى .. احنا ممكن نفكره . أو يسأل حد كبير وهو يقول له .
منور المنتدى وان شاء الله عضو دائم معانا هنا بمشاركاتك .

Saif El Deen