قديم 19-12-2009, 10:41 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هي عيوب ومميزات ماتركس 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

والله يا استاذ sam انا فصصت العربيه حته حته لانى لو حضرتك فاكر الاستاذ بووووودى الى لم كونت ناوى اجيب الماتركس 2008 المانول وانتو التولى دى غاليه وانا اقتنعت بل الكلام وصرفت نظر عن العربيه ونزلت حجزت ال2010 انا اول ماجت العربيه الجديده ماسبنش حته اله لم دورت فيها حتا وانا بعمل الفرش الجلد طبعن كان الراجل فاكك الفرش كله ملا ئتش اى حاجه تدل انى هى تركى خالص وانا بعمل صيانه الالف الاولى سألت المهندس العربيه دى تركى ألى الكلام ده غير صحيح العربيه كورى 100% وعلى الحظ الحلو كان يوم مانا بعمل الصيانه عان من رقم 1 الى 18 ماتركس الشكل الجديد وانا كونت رقم9 تخيل18 عربيه ماتركس داخل التوكيل بتعمل صيانه كلهم الشكل الجديد طبعن بختلاف الالوان ولو انت تعرف مكان داخل السياره مكتوب عليه بلد الصنع ألى عليه وانا اشوفه فوران
فاكر يا كريم باشا ...
اعتقد ان الناس بتقول على الشكل الجديد تركي على اساس انها في 2008 نزلت تركي وبالتالي اعتبرو انها بقت على طول تركي
لكن واضح ان ال2008 بس هي التركي علشان تغيير خط الانتاج للشكل الجديد من 2009

برضو ساعات اسمع النترا مصري او ماتريكس مصري !!
ويطلع المقصود بيها التمييز بين المستورده الخليجي و التوكيل المصري ...
او علشان غبور بيركب الانذار و الكاسيت هنا بيعتبروها بقت تقفيل مصري !!

عموما انا صديق ليا معاه ال 2008 تركي و سوقتها سفر القاهره اسكندريه ... و محستش فيها بأي فرق عن ال 2007 الكوري

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &