قديم 04-10-2012, 04:09 AM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future
افتراضي رد: حد قفل ال 100 ألف كيلو باللوجان

والآن إلى الإجابة عن تساؤلاتكم :

العربية بصفة عامة مريحانى

آدائها مقنع ليا جداً سواء على الطرق السريعة أو جوه البلد ، فى السفر الطويييييل أو المشاوير الصغيرة.

ثبات العربية وتسارعها مرضى بالنسبة لى ، وارتفاعها عن الأرض ميزة كبيرة بتخللى من الصعب انها تحك فى المطبات ، مع ان ده ممكن يحصل لما تكون محمل الحمولة كاملة، ويكون المطب من المطبات الغلسة.

الحمد لله طول التلات سنين دول ماورتنيش ولا موقف بايخ وده ادانى ثقة أكبر فى العربية.

استهلاك البنزين معقول جداً ، وبينى وبينكم أنا على طول بأمون بنزين 80 إلا قليلاً لما مش بألاقيه والدنيا ماشية معايا تمام ومش متعور خالص فى البنزين. (دى مش نصيحة انكم تمونوا 80 ولا حاجة ، المصنع بيقول 91 وانت طالع ، بس أنا باحكيلكم اللى أنا باعمله فقط لا غير).

التكييف كويس ، بس كان نفسى يكون أحسن من كده شوية ، لأن فيه أيام بتبقى حر قوى والتكييف مش بيستر فيها خصوصاً للى قاعدين على الكنبة الخلفية واللى للأسف غالباً بيكون فيها حماتى

يتبع ..