قديم 20-04-2010, 12:37 PM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

ptmnlo123per1114ptmnlo123 per1114

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedraafat00 مشاهدة المشاركة

هوا ايه يا جماعه فين الستات اللى مش بتعرف تسوق دى
انا مش بهزر والله العظيم
ممكن انا لسه متعملتش مع الستات اللى مش بتعرف تسوق
بس الصراحه انا كل الستات اللى بصادفهم لو كنت سايق او ماشى على رجلى كلهم ما شاء الله حيتان سواقه
لدرجة انهم بيعقدونى
وكل لما اشوف واحده جايه تركن ولا حاجه اقول لواحد صاحبى اكيد هتتلخم و مش هتعرف تهبب حاجه لكن بتخيب ظنى و بتركنها من اول مره والله انا مش بتريق
طب ده انا لما كان معايا العربيه و كنت لسه بقى مش بسوق كويس و مش بحب انزل بالعربيه كنت اقعد ابص على اى ست سايقه او بنت سايقه و اقول دى احسن منى فى ايه واروح واخد العربيه و طالع بيها هههههههه
يعنى الستات سبب رئيسى انى بسوق دلوقتى ههههه
ولو نتكلم جد بقى
انا فى نظرى سواقة الستات احسن ميت مره من سواقين الميكروباصات
وانا واحد من الناس ناوى لو حسيت ان اختى الصغيره ممكن تكون كويسه فى السواقه هعلمها و نطلعلها رخصه لانى مش بقبل ان اختى او والدتى او حتى زوجتى مستقبلا
انها تتمرمط فى الشوارع و المواصلات فى ظل كل البلاوى اللى بتحصل فى الشوارع اليومين دول
بس ده طبعا متوقف انى احس انها عندها قبول و هتسوق كويس لكن لو هتمشى تخبط فى خلق الله يبقى قلتها احسن
احييـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــكptmnlo1 23per1114

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين