قديم 23-10-2011, 07:49 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب مساعدة من الأعضاء لدراسة مشروع car care

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @واحد من الناس@ مشاهدة المشاركة

بص أنا نش بحبط حضرتك ولا حاجة بس حضرتك يا تعمله على مستوى عالي أوى يا بلاش لأن كان لي معاه تجربة مريرة بس الحمد لله بس هى تتلخص فى أنه هناك مرتب ثابت ل 2 أو 3 موظف وإيجار ومياء وكهرباء ومصاريف نثرية كانت أحيانا بتعدي شهور مبدفعها من جيبى وطبعا كنت بنام مديون وشهور تانية بتمشى كويس جدا بص هو بإختصار أنت متضمانش إن كل يوم الناس هتغسل عربياتها عندك لأ دى مواسم يعنى أيام الجمع بتدخل يمكن تلات تربع الدخل قى الشهر وأيام الأعياد والأجازات الرسمية بتدخل أضعاف مضاعفة عن بقية السنة بس لما تيجى تحسبا تلاقيها مش جايبة همها دى وجهة نظرى وتجربتى اامتواضعة يمكن غيرى يكون عنده تجربة أحسن وهى عموما فى الأخر أرزاق تقبل تحياتى
جزاك الله خيرا
بس إيه أخبار التكلفة المبدئية ؟؟؟

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]