قديم 15-06-2009, 04:07 AM
الصورة الرمزية rammoo
rammoo rammoo غير متواجد حالياً

rammoo will become famous soon enough
افتراضي مفاجأة من العيار الثقيل جدا

اذيكم ياشباب
النهارة نازل الصبح كالعادة ريح مشوار كده كنت مستعجل ركبت العربية وهيا معفنة حتى ماكلفتش خاطرى ومسحت الزجاج الأمامى وماشي في أمان الله وبعد فتره حسيت بحاجة غريبة وقفت ونزلت لاقيت افردة اليمين نايمة على الأرض خالص وبتشخر كمان ( قولت بلاش ازعجها ) الست تعبانة من اللف ليل ونهار وعادى انها تريح شويتين ( رحت على طول زي الأبطال بتوع أفلام الأبيض وأسود ) نازل وفاتح الشنطة ومطلع الكوريك والعجلة الأستبن هههههههههههههههههههه ( لاقيتها عجلة فيسبا ) وقفت قدام العجلة والكوريك متسمر مش عارف مين ده بقيت عامل زي عوكل لما قعد يقول مين اللى جاب القلعة جمب البحر بجد مش عارف مين العجلة ده ومكتوب عليها 80 كيلو MAx بجد مهزلة ( قال يعنى كده من دواعى السلامة انوا يحط عجلة صغيرة وجنط مختلف عشان يجبرك تصلح التانية ( بالذمة ده طريقة ) حاجة تقرف وتوكيل يقرف ومصنع يقرف وفكره معفنة المهم ركبتها وانا منظرى منيل أمشي ازاى والمشوار اللى رايحة خرب وكان يوم الحد وقاعدت الف على بتاع عجل فاتح لحد مالقيت واحد انا كنت في الشارع الساعة 10.30 والمشوار مش هياخد عشان أوصلة الا 20 دقيقة فضلت عند بتاع الكاوتش ومدة تغير العجلة بعد الشلل المؤقت اللى جالى من منظر الاستبن لحد الساعة 12.30 بالذمة ده طريقة حسبى الله ونعم الوكيل أسيبكم مع الصور يمكن أصعب عليكم ( واللى يفكر يشترى بيكانتو يبقى مجنون رسمى ptmnlo123per195ptmnlo123p er195ptmnlo123per195