قديم 11-10-2009, 06:48 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: باركولى على اللوجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

باشا اولا الف مبروك عليك اللوجان وعلينا عضو جديد فى عصابه الرينو
من ناحيه الكلاكس دى حركه فرنسيه عاديه ومش مشكله اوى كده مع الوقت هتتعود عليها ودى متعتبرش عيب يعنى
صوت العربيه هيكون عالى شويه وعلى صيانه ال5000 هتلاقى صوته هدى ونعم واستهلاك البنزين هيقل معاك كمان
الشنطه بتتفتح مع السنتر دى اول نقطه تانى حاجه فتح التانك من بره ودى حاجه امان مش غباء ولا حاجه ده بيتأكد انك تكون قافل التانك عشان الحوادث لا قدر الله عشان العربيه متدورش وتانك البنزين مفتوح ده زياده امان مش غباء خالص
هل تقفيل اللانوس والفيرنا والاسبيرانزا 516 تقفيلهم رائع بالنسبه للفئه السعريه دى؟؟؟؟
الباب مبيتفتحش من جوه ده لوك الاطفال برضه زياده امان مش حاجه عطلانه ولما تروح الصيانه هيتفتح فى ثوانى وده امان عشان لو مركب اطفال ورا ميفتحوش الباب من جوه
يا باشا استمتع بعربيتك لانها فعلا عربيه جميله ومحترمه
تحياتى يا باشا

الله يبارك فيك يا بوب وانا سعيد جدا بانضمامى لعصابه الرينو
بالنسبه للعيوب اللى انا ذكرتها دى بالنسبه لى مش عيوب جوهريه يعنى حاجات مش ههاتخلينى اكره العربيه بالعكس انا بحبها جدا
اول مره اعرف موضوع الشنطه مع السنتر ده يعنى لو العربيه مقفوله والشنطه برضه مقفوله وانا فتحت الباب بالسنتر الشنطه القفل بتاعها يفتح ؟ وهل بيحصل العكس يعنى لوقفلت الباب بالسنتر الشنطه بتسك ولا لا ؟

شكرا ليك يا بوب