قديم 09-02-2015, 02:16 PM
waeltealeb waeltealeb غير متواجد حالياً

waeltealeb will become famous soon enough
افتراضي رد: جهاز انذار متطور عموله و رائع لحماية سيارتك من السرقه

الأخ alaamasry انا زرت موضوعك بتاع جهاز الأنذار ... وبالفعل كما توقعت لقيت ردودك على الناس اللى بتسأل على الجهاز اللى انت بتعلن عنه ردود سوقيه و الناس مستاءه جدا من التعامل مع الشركه ( و طبعا انت طلعت مندوب عن شركه و بتسوق لجهازها ) وهذا ليس عيب و لكن العيب هو طريقة ردودك على الموضوع و على الحقد اللى ملى قلبك لما لقيت ان فى ناس تانيه عامله اجهزه انذار .. وطبعا شوفت شكل الجهاز اللى انت بتسوق له بتاع الشركه و قرأت الأمكانيات اللى مكتوبه ... ومن خلال معرفتى بالألكترونيات و شكل جهازك و حجمه فهو لن يقوم بعمل كل الأمكانيات التى ذكرتها الا بعد تركيب و توصيل مجموعه اخرى من الريليهات و الآسلاك اللآزمه و كذلك طريقة الكود المكون من خمسة ارقام مختلفه هذا يصعب جدا التعامل مع الجهاز و طبعا كل امكانيه بتزود التكلفه وهذا بالفعل ما وجدته من ردود الناس عليك فى المشاركات و بعد ما ذهبوا الى الموزع بتاعك و ركبوا و قاله كل امكانيه عايزها بتزود الجهاز خمسين جنيه علاوه على الأنعره و الأسلوب الغير راقى فى التعامل ..........بالضبط كما هو باين من طريقتك فى الكلام .......

يا جماعه انا مش عارف الناس متضايقه ليه لما يلاقوا ان فى ناس بتشتغل و بتحاول تنتج و تبتكر و يحاولوا يطلعوا القطط الفاطسه ؟؟؟؟؟

يا سيدى كل واحد ربنا وفقه انه يعمل حاجه ندعيله بالتوفيق ايه المشكله ؟؟؟ ليه بس الحقد ده ؟؟
انت بتكلف جهازك وانا بكلف جهازى و مش لازم نبقى زى بعض ....يا اخى انا مش هاخد منك رزق ربنا كتبهولك ..

يا جماعه كل اللى انا كاتبه عن امكانيات الجهاز تعمل كلها بدون اى اضافة مليم زياده على التكلفه و ايضا بالضمان منى شخصيا ولن اعرض صور الجهاز فى المشاركات لزيادة تأمين السياره حتى لا يتم التعرف عليه على انه جهاز تأمين السياره .. واللى عايز صور الجهاز يبعتلى فى رساله رقم تليفونه او الواتس اب وانا ابعتله صور الجهاز ..