قديم 04-11-2012, 03:22 AM
كريم الطناوى كريم الطناوى غير متواجد حالياً

كريم الطناوى will become famous soon enoughكريم الطناوى will become famous soon enough
افتراضي رد: ما اهم العيوب الي اتغيرت في لوجان 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a_a_3antar مشاهدة المشاركة

شكرا علي زوقك يا باشا انا كنت عايز اجيب لوجان علشان انا بسافر كتير ومحتاج شنطه كبييييييييرررررررة فهل شنطة الستيب واي كبيره برده؟ وياريت تقولنا ايه الأوبشانات اللي بتنزل بيها. عموما ياباشا الميل بتاعي a_a_3antar@hotmail.com انت ممكن تبعتهوملي وانا اضغطهوملك
ولاهى أنا شايف أن الشنطة بتاعتها كبيرة وكويسة وكمان ممكن تعمل طى لكرسى وتسيب كرسين أو تعمل طى لكرسين وتسيب كرسى أو تعمل طى لجميع الكراسى وطبعا دة بيديك حيز كبير تقدر تنقل ساعتها حاجات ممكن متعرفش تنقلها ساعتها بعربية سيدان وأبشن الطى دة وش موجود فى اللوجن بسبب أنا الكراسى ثابتة فى اللوجان.
الأوبشنز إلى بتنزل فيها زى اللوجان مع أختلاف أن الزجاج الخلفى غير أوتوماتيك و المريات والباقى زى بعض تقريبا.مع طبعا الزيادة فى الستيب واى الABS ودة جقيقى من عوامل الأمان المهمة وبالذات على طرق السفر وغير الجنوط .
http://www.autoevolution.com/testdri...mage-2406.html

ودة موقع علية صور للعربية من الداخل والخارج بشكل جميل مع أختلاف شكل التابلوة والدريكسيون وCD Player والفرش وأنا سوف أرسل لك الصور للحاجات المتغيرة التى داخل العربية على إيميل حضرتك أنشاء الله.
وربنى يوفقك.