قديم 13-03-2011, 06:55 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

كعاده رجال مصرموتورز مقابله من مقابلات الأحلام اللى الواحد بيمشى منها طاير وسعيد ومبسوط ومتشرف انه قابل الناس اللى بيحبهم وبيحبوه واتشرف بناس جديده وانا للأسف مكانش ليا الشرف فى المقابله دى للظروف اللى كلكوا عارفنها بس الحمدلله على كل شىء وياجماعه الواحد مش عارف يشكركم ازاى ولا يقول ايه عن اللى عملتوه معايا فى اليوم ده بجد والله هونتوا عليا كتييير جدا لدرجه والله خلتنى ابكى من كم التليفونات والرسايل والمشاركات اللى فى الموضوع اللى عمله اخويا وحبيبى وصاحبى ابوالأسعاد ففعلا شكرا لكل الأعضاء وخاصه اخواتى اللى مقدرش استغنى عنهم وعن الأطمئنان عليهم ابوالأسعاد والكومى وكريم واستاذ سيف واحمد حمدى والدكتور عمرو فانتازيا وكل الأخوه اللى بجد حسسونى انى مش لواحدى وانهم معايا علطول وانا اللى بتأسف انى قلقتكم عليا وشغلتكم بأخبارى بس والله ساعتها قولت فى داهيه مليون عربيه قصاد الحب والأخوه اللى الواحد شافها منكم فشكرا لكل اخواتى فصرموتورز واسف على التطويل

ايه يا ابني اللي حصلك انتا اتحسدت ولا ايه شوفت بقا ان اللي بيجي عليا مبيكسبش ازاي هههههههههههههه

الف حمدلله علي السلامه يا بيسو وبعدين هضحكك وانا بقلب في التليفون عندي لقيت نمرة عندي متسجلة بأسم باسم وافتركتها نمرتك وبتصل بالنمرة طلعت بتاعت واحد صاحبي من الاعدادية متصلتش بيه اسمه باسم هههههههههههههه

وعمال اقوله هتعملها عليا ياد يا صيني ويقولي صيني مين يا جدع انتا انتا بتتكلم مين هههههههههههههههه