قديم 26-11-2010, 03:48 PM
الصورة الرمزية اميركول
اميركول اميركول غير متواجد حالياً

اميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to all
افتراضي رد: ارجو النصيحة m11.byd f3.b15

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toto toto مشاهدة المشاركة

طب يا جماعة عايز اعرف حد اشترى السيارة من بعد ما اتجمعت هنا فى مصر وحالتة اية معاة دلوقتى وهل ليها محلات قطع غيار فى اسكندرية ولا لاء معلش انا اصل من اسكندرية والسيارة منتشرة هنا جدا هيا والاسبرنزا m11 وانا مازلت فى حيرة ما بين السيارتين لان ناس تقول m11 والاخرون يقولو byd وبصراحة الاثنين عجبنى جدا ودية ليها مميزات وعيوب ودى ليها مميزات وعيوب ربنا يكرم يارب واستقر على سيارة منهم ان شاء الله
اخي الكريم بعد التحيه انا اشتريت العربيه من شهر 9 الي فات ودلوقتي عامل بيها 5000 كم والعربيه ممكن اقول فبها شعر لانها جميله وراسيه علي الارض انا جبت بيها 165 ك/الساعه وكان ممكن اجيب بيها اكتر بس خفت من الطريق وده مش عشان انا غاوي سرعه لكن عشان اشوف امكانيتها وامكانيات الفرامل والحمد لله كانت عند حسن ظني وبعدين دي عربيه تيوتا بماتور متسوبيشي تخيل ايه احسن من مشكلتها الوحيده هي تيل الفرامل ودي سهل حلها لك تحياتي

اللهم اني عبدك ابن عبدك ابن امتك ماض في حكمك عدل فى قضائك اسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك اوعلمته احد من خلقك ان تجعل القرأن العظيم نور بصري وجلاء همي م/ايمن حسن