قديم 30-10-2009, 05:28 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: التفكير في إعادة إنتاج بيجو 504 مرة أخرى بواسطة أباظة بعد مرور 35 سنة على مولدها!!!

ههههههههههههه مفيش فايدة لسه فى ناس بتتكلم عن القوة والمتانة مش هيحصل تانى ابداااااااااااا على رى صلاح السعدنى فى مسلسل الباطنية كله فايبر بلاش كلمة بلاستيك دى زيها زى اى عربية المسالة كلها مشروع التاكسى وفعلا الاستاذ moslem2 لفت نظرى لحاجة وهى اذا كان سواق فى موقف المنصورة بيقول كده وهيا معروف عنها انها انشط موقف فى مصر بعد القاهرة واسكندرية لدرجة انى احيانا بكون فى دمياط بعد 11 بالليل فى الشتاء قبل مشترى عربيتى وكنت بدال م استنى الدور ساعتين على م يتلم كنت بركب للمنصورة و من هناك مهما اتاخرت كان الدور مش بيزيد عن نص ساعة ابدا مهما الوقت اتاخر ومع ذلك سواق بيشتكى ثم ان فعلا الميكروباس يكسب اكتر وخاصة ايام الخميس كننا بنركب العربية الميكروباس 19 وحمولتها 14 ويحرجك السواق يقوللك مفيش عربيات وانت عايز تسافر وحدك وتسيب غيرك واقف فى الشارع لكن البيجو كنت وقتها بدور عليا لانه مش هيقدر يحط راكب زيادة وطبعا اكيد السواق هيبص على زمايله ودى عقبة فعلا لكن البيجو ال7 راكب ليها صيتها برضه اخيرا ليا رجاء شخصى ياريت اخواننا اللى بيردو على بعض يبقى الرد فى حدود الموضوع ويبقى الحوار راقى لانى لاحظت ان بعض الردود تحمل نوع من التريقة او الشتينة المستترة اشكركم جميعا مرة تانية